Kundeservice

Vi håber du kan finde svaret på dit spørgsmål her. Ellers er vi klar til at besvare chat, telefon eller på vores mail.

Har du spørgsmål, er der altid en Superhelt med et headset klar til at hjælpe dig!

 

Hvad betyder Bestillingsvare?

Det betyder at vi ikke har den på lager hos os - men at vi ved at vores leverandør har den på sit lager og er klar til at sende den. Typisk er leveringstiden ca. en uge og vi kontakter dig, så snart vi har din vare hjemme.

Kan I skaffe en bestemt vare hjem?

Send os en mail på kundeservice@superhelten.dk, så undersøger vi sagen! Vi er i tæt kontakt med vores leverandører, så vi undersøger meget gerne, om vi kan skaffe din vare.

Jeg har købt et Superhelten-gavekort - hvor kan jeg bruge det?

Superhelten-gavekort kan bruges i vores to butikker i København og på Frederiksberg - og på vores webshop.

Min vare er beskadiget - hvad gør jeg?

Kontroller altid pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen. Det er transportørens ansvar at dække for varen, hvis den er ødelagt under forsendelsen. 

Hvis pakken er i tip-top stand, men din vare er beskadiget skal du sende os en mail på kundeservice@superhelten.dk med det samme, så vi kan hjælpe dig med med at få udredt de problemer der kan være.

Kan I nå at sende min ordre i dag?

Vi sender pakker alle hverdage. Vi vil som regel kunne sende din bestilling afsted samme dag den bliver lagt, hvis vi har den inden kl. 15:00 mandag-fredag. 

Har I varen på lager i butikken?

Vi har live lagerstatus på alle vores varer, så du kan se det på produktsiden. Vil du være sikker på at andre ikke når at snuppe den, kan du bestille den til afhentning i butikken - så får du en email, når vi har den klar til dig.

Kan jeg bestille varer til afhentning?

Det kan da! Du kan vælge at bestille til afhentning vores butik. Så er fragten selvfølgelig gratis.

Du kan afhente i butikken i åbningstiden.

Du får en separat email, når din ordre er klar til afhentning.

Har I også fysisk butik?

Det kan du tro! Vi ligger på Østerbro i København - se adresse og åbningstider her!

Kan jeg få lagt en vare til side?

Du kan bestille i webshoppen og vælge "Afhentning i butik", så sender vi dig en mail, så snart din ordre er klar til afhnetning.

Hvis varen ikke er at finde eller står som udsolgt, er den så udsolgt?

Desværre, ja. Men - hvis vi har bare een enkelt på lager i een af vores butikker eller på lageret, så kan den findes i vores webshop og kan bestilles.

Hvordan kommer jeg i kontakt med en af butikken?

Bare ring på vores hovednummer (+45 39 39 30 55), så stiller vi dig videre, hvis ikke det er noget vi kan klare i kundeservice.

Jeg mangler job og elsker legetøj. Kan i bruge mig?

Se på vores jobside, hvor du kan sende ansøgninger.

Har i virkelig 365 dages fortrydelsesret i Superhelten?

Det kan du satme bande på! Forbi vi ved, at alle kan skifte mening og når der skal købes gaver til andre er det dejligt at have et godt sikkerhedsnet.