Kundeservice

Vi håber du kan finde svaret på dit spørgsmål her. Ellers er vi klar til at besvare chat, telefon eller på vores mail.

Har du spørgsmål, er der altid en Superhelt med et headset klar til at hjælpe dig!

Hey - vi har fået en F.A.Q!

Yo - og den virker! :) 

Hvis du har et rigtig godt spørgsmål til os eller har noget på sinde som du tænker flere vil kunne drage nytte af, så skriv det til os på kundeservice@superhelten.dk - så kan vi opdatere vores F.A.Q som hjælper flere Superhelte. 

Er det rigtigt at Superhelten og Fanatic er gået sammen?

Hell ya, baby! Og det er mega fedt! 

Jeg har en gammel Fanatic.dk ordre eller andet fra før der ikke er gennemført. Hvem skal jeg henvende mig til?

Vi har gemt al information fra Fanatic.dk in case at noget skulle mangle. 

Skriv til os på kundeservice@superhelten.dk og vi fixer det for dig. 

Min vare er beskadiget - hvad gør jeg?

Kontroller altid pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen. Det er transportørens ansvar at dække for varen, hvis den er ødelagt under forsendelsen. 

Hvis pakken er i tip-top stand, men din vare er beskadiget skal du sende os en mail på kundeservice@superhelten.dk med det samme, så vi kan hjælpe dig med med at få udredt de problemer der kan være.

Kan I nå at sende min ordre i dag?

Vores fragtmand henter pakker alle hverdage på vores lager. Vi vil som regel kunne sende din bestilling afsted samme dag den bliver lagt, hvis vi har den inden kl. 15:00 mandag-fredag. 

Kan jeg bytte i alle butikker?

Selvfølgelig kan du det! Uanset om du har købt i webshoppen eller i en af vores butikker, kan du bytte din vare i hvilken som helst af vores butikker.

Hvad med mit Fanatic-gavekort - gælder det stadig?

Selvfølgelig. Kontakt kundeservice, så får vi klaret en ombytning. Du er også velkommen til at besøge en af vores butikker, hvor vi klarer det på stedet.

- og Superheltens gavekort virker også i vores nye butikker. 

Har I varen på lager i butikken?

Vi har live lagerstatus på alle vores varer, så du kan se det på produktsiden. Vil du være sikker på at andre ikke når at snuppe den, kan du bestille den til afhentning i butikken - så får du en email, når vi har den klar til dig.

Har I også fysiske butikker?

Det kan du tro! Vi har 4 butikker på Sjælland - se adresser og åbningstider her!

Kan jeg få lagt en vare til side?

Du kan bestille i webshoppen og vælge "Afhentning i butik", så sender vi dig en mail, så snart din ordre er klar til afhnetning.

Kan I skaffe en bestemt vare hjem?

Send os en mail på kundeservice@superhelten.dk, så undersøger vi sagen!

Hvis varen ikke er at finde eller står som udsolgt, er den så udsolgt?

Desværre, ja. Men - hvis vi har bare een enkelt på lager i een af vores butikker eller på lageret, så kan den findes i vores webshop og kan bestilles.

Hvordan kommer jeg i kontakt med en af butikkerne?

Bare ring på vores hovednummer (+45 39 39 30 55), så stiller vi dig videre, hvis ikke det er noget vi kan klare i kundeservice.

Jeg mangler job og elsker legetøj. Kan i bruge mig?

Se på vores jobside, hvor du kan sende ansøgninger til vores HR-Bjørn.

Hvornår har butikkerne åbent?

Det kan du se på butiksoversigten. Butikkerne har ikke alle sammen de samme åbningstider. 

What? Har i 365 dages fortrydelsesret i Superhelten?

Det kan du satme bande på! Forbi vi ved, at alle kan skifte mening og når der skal købes gaver til andre er det dejligt at have et godt sikkerhedsnet.