Kundeservice

Vi håber du kan finde svaret på dit spørgsmål her. Ellers er vi klar til at besvare chat, telefon eller på vores mail.

Har du spørgsmål, er der altid en Superhelt med et headset klar til at hjælpe dig!

 

Jeg har købt et Superhelten-gavekort - hvor kan jeg bruge det?

Superhelten-gavekort kan bruges i vores to butikker i København og på Frederiksberg - og på vores webshop.

Min vare er beskadiget - hvad gør jeg?

Kontroller altid pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen. Det er transportørens ansvar at dække for varen, hvis den er ødelagt under forsendelsen. 

Hvis pakken er i tip-top stand, men din vare er beskadiget skal du sende os en mail på kundeservice@superhelten.dk med det samme, så vi kan hjælpe dig med med at få udredt de problemer der kan være.

Kan I nå at sende min ordre i dag?

Vores fragtmand henter pakker alle hverdage på vores lager. Vi vil som regel kunne sende din bestilling afsted samme dag den bliver lagt, hvis vi har den inden kl. 15:00 mandag-fredag. 

Kan jeg bytte i alle butikker?

Selvfølgelig kan du det! Uanset om du har købt i webshoppen eller i en af vores butikker, kan du bytte din vare i hvilken som helst af vores butikker.

Har I varen på lager i butikken?

Vi har live lagerstatus på alle vores varer, så du kan se det på produktsiden. Vil du være sikker på at andre ikke når at snuppe den, kan du bestille den til afhentning i butikken - så får du en email, når vi har den klar til dig.

Kan jeg bestille varer til afhentning?

Det kan da! Du kan vælge at bestille til afhentning i en af vores fire butikker - eller på vores hovedlager i Glostrup. Så er fragten selvfølgelig gratis.

Vores hovedlager er åbent for afhentning mandag til fredag 9-16.30 (frem til jul helt til kl. 19) - du kan afhente i butikkerne i deres åbningstid.

Du får en separat email, når din ordre er klar til afhentning.

Har I også fysiske butikker?

Det kan du tro! Vi har 2 butikker på Sjælland - se adresser og åbningstider her!

Kan jeg få lagt en vare til side?

Du kan bestille i webshoppen og vælge "Afhentning i butik", så sender vi dig en mail, så snart din ordre er klar til afhnetning.

Kan I skaffe en bestemt vare hjem?

Send os en mail på kundeservice@superhelten.dk, så undersøger vi sagen!

Hvis varen ikke er at finde eller står som udsolgt, er den så udsolgt?

Desværre, ja. Men - hvis vi har bare een enkelt på lager i een af vores butikker eller på lageret, så kan den findes i vores webshop og kan bestilles.

Hvordan kommer jeg i kontakt med en af butikkerne?

Bare ring på vores hovednummer (+45 39 39 30 55), så stiller vi dig videre, hvis ikke det er noget vi kan klare i kundeservice.

Jeg mangler job og elsker legetøj. Kan i bruge mig?

Se på vores jobside, hvor du kan sende ansøgninger til vores HR-Bjørn.

Hvornår har butikkerne åbent?

Det kan du se på butiksoversigten. Butikkerne har ikke alle sammen de samme åbningstider. 

What? Har i 365 dages fortrydelsesret i Superhelten?

Det kan du satme bande på! Forbi vi ved, at alle kan skifte mening og når der skal købes gaver til andre er det dejligt at have et godt sikkerhedsnet.